Якщо описати враження декількома словами, то цей байк реально крутий та один із кращих в своїй ціновій категорії, а саме:
По-перше потужний безколекторний редукторний двигун із максимальною потужністю 500 Вт. ("з коробки" пропонується 250 Вт, та максимальна швидкість 25 км/г, це обмеження для ЄС)
Після деяких маніпуляцій із зняттям обмеження (на YouTube є інструкція), вазі райдера 100 кг (+/-) та агресивного стилю водіння 40+ км/г по асфальтованому покриттю (на педалях в PAS режимі, звісно) штатної батареї ємністю 620Вт спокійно вистачає на 45км пробігу, тобто "розхід" на 100км дорівнює приблизно 1.3кВт/100км (2грн/100км або 1грн/100км якщо заряджати батарею по нічному тарифу).
По-друге, збірка байка дуже якісна: дістав з коробки - прикрутив захисні щитки та поїхав (до слова, та до уваги продавцю, ніде не вказано, що пластикові бризковики все-таки йдуть в комплекті...). Також приємним бонусом було те що диски легкоплавні алюмінієві, а не звичайні ободи на шпицях як на картинках в описі товару. Любителям ганяти по калюжам та бездоріжжю рекомендую відразу придбати нормальні щитки, тут вони, так би мовити, для "галочки" - вся багнюка з переднього колеса летить в лице а з під заднього колеса на спину, і це при тому що покришки встановлені саме шосейні від CST а не з дрібним шипом від цього ж бренду як на фото в описі.
Чесно кажучи, ці незначні недоліки нівелюються задоволенням від управління цим "звіром". А після його приборкання та відкриття для себе навіть меншої частини можливостей взагал всеі пробачається...
На мій суб'єктивний погляд є декілька значних недоліків (з огляду на сучасні моделі):
1. відсутність режиму рекуперації (це суттєво підвищує ресурс гальмівних колодок, економить, або ж, навіть трохи додає заряд батареї),
2. механічні дискові гальма замість гідравлічних (хоча, після прискіпливого регулювання колодок гальмівний шлях значно зменшився та повністю влаштовує, але потребує більшої уваги під час подальшої експлуатації).
3. батарея в рамі при їзді по нерівній дорозі сильно "тарабанить" (спочатку подумав що то передня вилка так шумно працює) - потрібна доработка шляхом приклеюванням тонкою мікропористою гумовою стрічкою до батареї.
п.с. В продажі є абсолютно схожа модель, або навіть можна впевнено сказати що це брат-близнюк - Fiido M21 (дорожчий на 11'000грн на момент написання та під час проведення акції). Я вважаю, що різниця тільки в тому, що з "коробки" він швидший за M1 Pro (вирішується за 30 секунд), тобто виготовлений для іншого ринку (де немає обмежень на 250Вт та 25км/г), тобто не "залочена" потужність двигуна та швидкість, і можливо інші колеса (не кращі)...
Фетбайк просто шикарний!!!
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД. Не гадав, що він буде такий великий при 20'*4 колесах, тобто я порівняв його зі своїм велосипедом з 26'*2,7 колесами вони майже однакові по габаритах, навіть FIIDO M1 PRO більший і виглядає масивніше -- для "дядька" в 100кг ваги підійде на ура (ви не будете виглядати на ньому, як на дитячому велосипеді, багато таких прикладів бачив по місту)) ). Дизайн дуже сподобався - мінімалістичний, не має нічого зайвого (не виглядає як новорічна ялинка) (окрім ліхтаря заднього виду, хотілося б щоб був саме ліхтар, а не світловідбивач, хоча це легко виправити - купити і під'єднати ліхтар заднього виду до передньої фари).
ШВИДКІСТЬ. За замовчуванням в контролері запрограмовано 25км/г, але пошукавши в неті, можна збільшити до 45-50км/г. Гальма реагують миттєво. Швидкість набирає дуже швидко. При старті з місця "до упора ручку газу", може вилетіти з під "п'ятой точки"
КОМФОРТ. Вразила система перемикання передач -- дуже м'яка, швидка і практична. Дуже гучний звуковий сигнал -- можна злякати перехожих)). Сидіння спортивне але м'якеньке, може комусь не сподобається, але це індивідуально, можна підібрати і встановити на власне бажання. Передня фара досить не погана є декілька режимів. Колеса гарно тримають трасу, як асфальт так і грунт. Дисплей зрозумілий і доступний. Можливо кермо не надто широке, але це забувається при першому заїзді. Також не можна регулювати висоту керма, але це теж стає не важливим, коли ти починає їздити на FIIDO M1 PRO (я просто підлаштував собі сидіння щоб було комфортно триматися за кермо). Амортизатори як і передні так і задній справляються дуже гарно - плавно тримають дорогу, як тверду так пересічену місцевість. Система ПАС працює м'яко і єфективно, особливо під гірку
Придбанням дуже задоволений: гарний дизайн, швидкий і потужний байк. ВСІМ раджу!!!
Xiaomi FIIDO D11 — Blue — складний електровелосипед. Операція проста, виконується в один крок і займає кілька секунд. Важить він 12,9 кг. Так що можна закинути його в багажник або нести/котити поряд із собою.
У електровелосипеда FIIDO D11 тонка рама, виготовлена з алюмінію. Акумулятор захований у стійці під сидінням. Стійку разом із батареєю легко зняти та підзарядити. Тобто не потрібно заносити велосипед до будинку. Плюс це гарний захист від викрадачів: приїхав на роботу, залишив байк на парковці, зайшов до офісу з акумулятором. І можна не турбуватися за збереження велосипеда.
Батарея в «екорежимі» дозволяє проїхати на одному заряді до 100 км. Електромотор вбудований у заднє колесо. Його потужність складає 250 Вт. У розгоні D11 набирає 25 км/год. 7-ступінчаста коробка передач - від Shimano. Рівень педалювання - три. Хочете - катайтеся як на звичайному велосипеді, без включення електродвигуна.
Провід у D11 прокладено по нутрощах. Дискові гальма є на передніх та задніх колесах (діаметр – 20 дюймів). Під час поїздок у вечірній час виручать LED-вогні. Для Fiido новинка стала розвитком ідей, спробою проаналізувати попередній досвід. У результаті вийшов легкий міський електробайк із міцною рамою та значною «дальнобійністю».
Велосипед просто бомба! Равных ему нет)) доволен покупкой с первого дня! Правда в первый день пару раз пришлось упасть)) поскольку шесть лет подряд ездил на шоссейном велосипеде. Двигатель на 500 Вт не пробовал раскручивать)) хватает с коробки 250)) на любую горку проезжать без проблем. Реально дальность схода – 100 км. Где я только летом не ездил. И по лесам, по полям, по асфальту. Везде велосипед ведёт себя очень круто. Не оставляет без внимания никого: детей, даже бабушек и естественно – пацанов))) Взгляды собирает только так)) в первый день тестирование попал под жёсткий дождь. Велосипеды вообще пофиг )) мыть спокойно можно на автомобильной мойке под высоким давлением )) Очень рад что я его купил. Поскольку был единственный в Украине и к сожалению пока что больше нет. Если встретите именно такой – берите не думая)))) впереди осень и зима. Буду юзать и по снегу. Когда обычные велосипедисты ведут велосипед в руках на горку или по песку, я спокойно себе еду с кайфом))
Пользуюсь этим велосипедом больше месяца, пока доволен,
преимущества:
- качесвенная сборка, нигде не люфтит.
- в сложенном состоянии можно без проблем в метро ехать.
- заряда баттареи мне хватает на 40км без вращения педалей
- яркости фонаря впринципе хватает
- оба тормоза дисковые и правильно настроены
- провода и линии аккуратно собраны и защищены.
- баттарея сьемная, можно отдельно взять на зарядку
Недостатки
- скорость ограничена автоматикой 24км в час
- педали не совсем удобные, можно и пошире
- ручки руля жестковаты
- в раме нет петли для пристегивания замком, только за колесо.
Но все недостатки исправимы, так что рекомендую к покупке
Чудовий велосипед, реальна його вага з батареєю 28.5 кілограм. Ще замовив для нього амтируючий підсідаючий штир, алюмінієві болотники, відбивачі на колеса, задню мигалку, і для експерименту новий контролер з функцією круїз-контролю та ще деякими покращеннями. Єдине, що псує враження, це велика вм'ятина на передній вилці та погнутий диск переднього гальма, також стукає передня вилка на великих горбах, ці дифекти я побачив уже вдома, у магазині важко все помітити, я дзвонив у "Алло", але потім вирівняв передній диск самостійно, щоб було менше клопоту, вилку, напевно, можна відрегулювати, але немаю чим відкрутити внутрішні болти
Отзывы
Якщо описати враження декількома словами, то цей байк реально крутий та один із кращих в своїй ціновій категорії, а саме: По-перше потужний безколекторний редукторний двигун із максимальною потужністю 500 Вт. ("з коробки" пропонується 250 Вт, та максимальна швидкість 25 км/г, це обмеження для ЄС) Після деяких маніпуляцій із зняттям обмеження (на YouTube є інструкція), вазі райдера 100 кг (+/-) та агресивного стилю водіння 40+ км/г по асфальтованому покриттю (на педалях в PAS режимі, звісно) штатної батареї ємністю 620Вт спокійно вистачає на 45км пробігу, тобто "розхід" на 100км дорівнює приблизно 1.3кВт/100км (2грн/100км або 1грн/100км якщо заряджати батарею по нічному тарифу). По-друге, збірка байка дуже якісна: дістав з коробки - прикрутив захисні щитки та поїхав (до слова, та до уваги продавцю, ніде не вказано, що пластикові бризковики все-таки йдуть в комплекті...). Також приємним бонусом було те що диски легкоплавні алюмінієві, а не звичайні ободи на шпицях як на картинках в описі товару. Любителям ганяти по калюжам та бездоріжжю рекомендую відразу придбати нормальні щитки, тут вони, так би мовити, для "галочки" - вся багнюка з переднього колеса летить в лице а з під заднього колеса на спину, і це при тому що покришки встановлені саме шосейні від CST а не з дрібним шипом від цього ж бренду як на фото в описі. Чесно кажучи, ці незначні недоліки нівелюються задоволенням від управління цим "звіром". А після його приборкання та відкриття для себе навіть меншої частини можливостей взагал всеі пробачається... На мій суб'єктивний погляд є декілька значних недоліків (з огляду на сучасні моделі): 1. відсутність режиму рекуперації (це суттєво підвищує ресурс гальмівних колодок, економить, або ж, навіть трохи додає заряд батареї), 2. механічні дискові гальма замість гідравлічних (хоча, після прискіпливого регулювання колодок гальмівний шлях значно зменшився та повністю влаштовує, але потребує більшої уваги під час подальшої експлуатації). 3. батарея в рамі при їзді по нерівній дорозі сильно "тарабанить" (спочатку подумав що то передня вилка так шумно працює) - потрібна доработка шляхом приклеюванням тонкою мікропористою гумовою стрічкою до батареї. п.с. В продажі є абсолютно схожа модель, або навіть можна впевнено сказати що це брат-близнюк - Fiido M21 (дорожчий на 11'000грн на момент написання та під час проведення акції). Я вважаю, що різниця тільки в тому, що з "коробки" він швидший за M1 Pro (вирішується за 30 секунд), тобто виготовлений для іншого ринку (де немає обмежень на 250Вт та 25км/г), тобто не "залочена" потужність двигуна та швидкість, і можливо інші колеса (не кращі)...
Фетбайк просто шикарний!!! ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД. Не гадав, що він буде такий великий при 20'*4 колесах, тобто я порівняв його зі своїм велосипедом з 26'*2,7 колесами вони майже однакові по габаритах, навіть FIIDO M1 PRO більший і виглядає масивніше -- для "дядька" в 100кг ваги підійде на ура (ви не будете виглядати на ньому, як на дитячому велосипеді, багато таких прикладів бачив по місту)) ). Дизайн дуже сподобався - мінімалістичний, не має нічого зайвого (не виглядає як новорічна ялинка) (окрім ліхтаря заднього виду, хотілося б щоб був саме ліхтар, а не світловідбивач, хоча це легко виправити - купити і під'єднати ліхтар заднього виду до передньої фари). ШВИДКІСТЬ. За замовчуванням в контролері запрограмовано 25км/г, але пошукавши в неті, можна збільшити до 45-50км/г. Гальма реагують миттєво. Швидкість набирає дуже швидко. При старті з місця "до упора ручку газу", може вилетіти з під "п'ятой точки" КОМФОРТ. Вразила система перемикання передач -- дуже м'яка, швидка і практична. Дуже гучний звуковий сигнал -- можна злякати перехожих)). Сидіння спортивне але м'якеньке, може комусь не сподобається, але це індивідуально, можна підібрати і встановити на власне бажання. Передня фара досить не погана є декілька режимів. Колеса гарно тримають трасу, як асфальт так і грунт. Дисплей зрозумілий і доступний. Можливо кермо не надто широке, але це забувається при першому заїзді. Також не можна регулювати висоту керма, але це теж стає не важливим, коли ти починає їздити на FIIDO M1 PRO (я просто підлаштував собі сидіння щоб було комфортно триматися за кермо). Амортизатори як і передні так і задній справляються дуже гарно - плавно тримають дорогу, як тверду так пересічену місцевість. Система ПАС працює м'яко і єфективно, особливо під гірку Придбанням дуже задоволений: гарний дизайн, швидкий і потужний байк. ВСІМ раджу!!!
Xiaomi FIIDO D11 — Blue — складний електровелосипед. Операція проста, виконується в один крок і займає кілька секунд. Важить він 12,9 кг. Так що можна закинути його в багажник або нести/котити поряд із собою. У електровелосипеда FIIDO D11 тонка рама, виготовлена з алюмінію. Акумулятор захований у стійці під сидінням. Стійку разом із батареєю легко зняти та підзарядити. Тобто не потрібно заносити велосипед до будинку. Плюс це гарний захист від викрадачів: приїхав на роботу, залишив байк на парковці, зайшов до офісу з акумулятором. І можна не турбуватися за збереження велосипеда. Батарея в «екорежимі» дозволяє проїхати на одному заряді до 100 км. Електромотор вбудований у заднє колесо. Його потужність складає 250 Вт. У розгоні D11 набирає 25 км/год. 7-ступінчаста коробка передач - від Shimano. Рівень педалювання - три. Хочете - катайтеся як на звичайному велосипеді, без включення електродвигуна. Провід у D11 прокладено по нутрощах. Дискові гальма є на передніх та задніх колесах (діаметр – 20 дюймів). Під час поїздок у вечірній час виручать LED-вогні. Для Fiido новинка стала розвитком ідей, спробою проаналізувати попередній досвід. У результаті вийшов легкий міський електробайк із міцною рамою та значною «дальнобійністю».
Велосипед просто бомба! Равных ему нет)) доволен покупкой с первого дня! Правда в первый день пару раз пришлось упасть)) поскольку шесть лет подряд ездил на шоссейном велосипеде. Двигатель на 500 Вт не пробовал раскручивать)) хватает с коробки 250)) на любую горку проезжать без проблем. Реально дальность схода – 100 км. Где я только летом не ездил. И по лесам, по полям, по асфальту. Везде велосипед ведёт себя очень круто. Не оставляет без внимания никого: детей, даже бабушек и естественно – пацанов))) Взгляды собирает только так)) в первый день тестирование попал под жёсткий дождь. Велосипеды вообще пофиг )) мыть спокойно можно на автомобильной мойке под высоким давлением )) Очень рад что я его купил. Поскольку был единственный в Украине и к сожалению пока что больше нет. Если встретите именно такой – берите не думая)))) впереди осень и зима. Буду юзать и по снегу. Когда обычные велосипедисты ведут велосипед в руках на горку или по песку, я спокойно себе еду с кайфом))
Пользуюсь этим велосипедом больше месяца, пока доволен, преимущества: - качесвенная сборка, нигде не люфтит. - в сложенном состоянии можно без проблем в метро ехать. - заряда баттареи мне хватает на 40км без вращения педалей - яркости фонаря впринципе хватает - оба тормоза дисковые и правильно настроены - провода и линии аккуратно собраны и защищены. - баттарея сьемная, можно отдельно взять на зарядку Недостатки - скорость ограничена автоматикой 24км в час - педали не совсем удобные, можно и пошире - ручки руля жестковаты - в раме нет петли для пристегивания замком, только за колесо. Но все недостатки исправимы, так что рекомендую к покупке
Чудовий велосипед, реальна його вага з батареєю 28.5 кілограм. Ще замовив для нього амтируючий підсідаючий штир, алюмінієві болотники, відбивачі на колеса, задню мигалку, і для експерименту новий контролер з функцією круїз-контролю та ще деякими покращеннями. Єдине, що псує враження, це велика вм'ятина на передній вилці та погнутий диск переднього гальма, також стукає передня вилка на великих горбах, ці дифекти я побачив уже вдома, у магазині важко все помітити, я дзвонив у "Алло", але потім вирівняв передній диск самостійно, щоб було менше клопоту, вилку, напевно, можна відрегулювати, але немаю чим відкрутити внутрішні болти