- Купуючи новий смартфон або планшет, подумайте про покупку додаткового післягарантійного обслуговування. Базовий термін гарантії виробника складає, як правило, один рік. Алло надає можливість придбати додаткове постгарантійне обслуговування «ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ», терміном від одного до трьох років! Будьте впевнені, що Ваша техніка буде відремонтована протягом всього терміну дії, що заощадить сили, час і гроші. При необхідності ремонту пристрій можна здати в будь-якому магазині мережі Алло.
Вартість послуги
1. ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ + 1 рiк. Ціна: 10% від вартості пристрою.
2. ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ + 2 роки. Ціна: 15% від вартості пристрою.
3. ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ + 3 роки. Ціна: 20% від вартості пристрою.
Шановний клієнт!
Якщо з Вашим гаджетом трапиться неприємність, Ви завжди можете на нас покластися. Для цього Вам потрібно зробити кілька простих кроків:
Наразі в кожному магазині Алло можна купити товари за ціною інтернет-магазину allo.ua!*
Уявіть, що магазин Алло – це величезна багатокілометрова віртуальна полиця, на якій ви можете знайти все, що вам потрібно: телефони, смартфони, планшети, телевізори, ноутбуки, фотокамери та електронні книги всіляких моделей і забарвлень.
Товар під замовлення - це
- Просто. Замовляйте товар* у експерта в магазині Алло
- Вигідно. Товари продаються за ціною інтернет-магазину** allo.ua
- Зручно. Замовлення можна отримати в найближчому магазині Алло
- Обраний товар Ви отримаєте вже через кілька днів в магазині Алло.
Алло об'єднує найкраще!
*В рамках послуги «Ціна одна з allo.ua» можна придбати мобільні телефони, планшети, телевізори, ноутбуки, електронні книги і фотокамери з каталогу allo.ua. Перелік товарів дізнайтеся у експертів Алло.
**Мається на увазі ціна в інтернет-магазині allo.ua. Точну вартість товару, а також детальні умови акції дізнайтеся у експертів магазинів Алло.
Сплатіть рахунки в одному місці
Тепер не потрібно їхати в офіс оператора кабельного ТБ або шукати банк, для того, щоб погасити кредит. Сплачуйте всі рахунки в магазинах Алло *:
Телефонія
Поповнення рахунку* для абонентів мобільних операторів: Vodafone, Київстар, lifecell, Utel - на суму від 1 грн. Роумінг телефонія: Global SIM, TravelSIM, Simfortour, Goodline. Оплата рахунків за міський зв'язок.
Інтернет
Поповнення рахунку * мобільного та домашнього Інтернету для абонентів операторів PEOPLEnet, Volia, Vega, Інтертелеком, Укртелеком, Київстар та ін.
Електронні гроші
Поповнення електронних гаманців Глобал Мані * на касі магазинів Алло без комісії (оплата сервісу проводиться тільки готівкою).
Телебачення
Оплата рахунків* за користування кабельним, цифровим або супутниковим телебаченням.
Послуги банків
Поповнення банківської карти* і погашення кредитів*.
Ігри
Поповнення акаунтів * в найпопулярніших он-лайн іграх і на ігрових платформах: 4Game, Steam, World Of Tanks, Perfect World і інші.
Обирайте зручний спосіб оплати
Клієнти магазинів Алло можуть вибрати для себе найбільш зручний спосіб оплати рахунків*: через автомат поповнення або в касі магазину.
* Послуги з проведення платежів надають: ТОВ «ГлобалМані», НБУ №1 від 02.04.2013 р, детальна інформація за телефоном гарячої лінії 0 800 800 800, ТОВ "Фінансова компанія« Контрактовий дім », ліцензія НБУ №19 від 17.10.14 р, детальна інформація за телефоном гарячої лінії 0 800 60 30 03. Банківські послуги надають: АТ «Альфа-Банк», ліцензія НБУ № 61 від 02.09 .2009 р, АТ КБ «ПРИВАТБАНК», ліцензія НБУ № 22 від 05.10.2011., АТ «ОТП Банк» ліцензія №191 від 05.10.2011г., АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК« ГЛОБУС », ліцензія НБУ № 240 від 11.03.2011 р, АТ «ПУМБ» ліцензія НБУ № 8 від 06.10.2011 р, АТ «УкрСиббанк», ліцензія НБУ № 75 від 05.10.2011 р, АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» Ліцензія НБУ № 92 від 10.10.2011 р Докладний перелік платежів, які можна здійснити в Алло, дізнайтеся у експертів магазинів Алло.
ТИЦЬ - І НАЛАШТОВАНО!*
Часто користуючись сучасними гаджетами, ми використовуємо їх можливості лише на 30-40%. А все тому, що ми не знаємо як, чи немає часу налаштувати всі необхідні програми і налагодити всі корисні функції. У магазинах Алло ви можете отримати цілий комплекс послуг з налаштування смартфонів, ноутбуків і планшетів. Приходьте в Алло з вашим пристроєм або налаштуйте у нас тільки що куплений ноутбук, планшет або смартфон. Експерти магазинів Алло допоможуть вам використовувати пристрій на 100%!
«ТИЦЬ – І НАЛАШТОВАНО!*» — це комплекс послуг
- Налаштування пакетів або окремих ліцензійних програм на вибір - в залежності від того, як ви плануєте використовувати пристрій.
- Налаштування будь-яких гаджетів і пристроїв - смартфони, ноутбуки, смарт-годинники, телевізори, ігрові консолі та багато інших.
- Стартове налаштування нового пристрою або оптимізація роботи старого.
- Налаштування ПЗ для спілкування: поштові клієнти, Viber, Skype, Telegram і інші сервіси.
- Налаштування інших корисних програм та сервісів: карти і GPS-навігація, антивіруси, доступ до ліцензійного відео і аудіо контенту.
- Інші послуги: перенесення телефонної книги з старого на новий телефон, налаштування хмарної синхронізації, наклеювання захисної плівки, підключення носимих гаджетів, консультація щодо використання та інші.
Про умови і вартість надання послуг звертайтеся до експертів в магазинах Алло.
*ТОВ «Алло» за бажанням користувача надає послугу консультування по встановленню та налагодженню даних програм на мобільному пристрої користувача, але не стягує плату за їх поширення (завантаження), прямо або побічно.
Windows 10 Home
Windows 10 Home - це відмінне поєднання звичних можливостей Windows і істотних поліпшень, які безсумнівно вам сподобаються. Будьте в ній впевнені від Пуска до Завершення роботи. Будьте продуктивніше, ніж будь-коли.
Windows 10 Home. Підходить для вирішення будь-яких задач*.
- Звичне і навіть розширене меню «Пуск» для швидкого доступу до програм і файлів
- Швидка, плавна робота і поліпшена сумісність з вашими пристроями
- Новий браузер Microsoft Edge, щоб Інтернет пристосувався до ваших звичок
- Маса відмінних безкоштовних і платних додатків, ігор, фільмів, телепередач і музики в Магазині Windows**
- Кращі ігри, графіка і можливості Xbox
- Простий доступ до файлів і фотографій з будь-якого пристрою завдяки онлайн сервісу OneDrive
- Регулярне автоматичне оновлення функцій і системи безпеки
Windows 10 Home доступна на багатьох мовах і в 32 та 64 бітних версіях.
Придбати продукт можна на сайті (за посиланням) або у роздрібних магазинах Алло.
*Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення.
**Доступність додатків і вмісту залежить від ринку.
Ліцензійна угода на Windows 10 Home 32/64B ALL LNG (KW9-00265)
Повернення Ліцензійного ПЗ можливо згідно Закону України про захист прав споживачів, з яким можна ознайомитися за посиланням zakon.rada.gov.ua
Microsoft 365 Personal
Microsoft 365 Personal - це ПЗ з хмарними рішеннями, що надається за підпискою. Воно містить зручні інструменти для роботи в сучасних умовах. Завдяки Microsoft 365 ви отримаєте кращі в своєму класі програми, наприклад Excel і Outlook, і доступ до широких можливостей хмарних служб, таких як OneDrive і Microsoft Teams. Ви зможете створювати файли і спільно працювати над ними на будь-яких пристроях з будь-якої точки світу.
- Для одного користувача.
- Використання на декількох комп'ютерах з Windows або Mac, планшетах і телефонах (в тому числі з ОС Windows, iOS і Android).
- Розширені версії Word, Excel, PowerPoint, OneDrive і Outlook, а також додатки Publisher і Access тільки для ПК.
- 1 ТБ місця в хмарному сховищі OneDrive з підвищеним рівнем захисту.
- Одночасна спільна робота над документами в мережі.
- Технічна підтримка в чаті або по телефону, що здійснюється фахівцями Microsoft.
Ліцензійна угода на Microsoft 365 Personal
Повернення Ліцензійного ПЗ можливо згідно Закону України про захист прав споживачів, з яким можна ознайомитися за посиланням zakon.rada.gov.ua
ALLO Box – це унікальний продукт, в якому зібрані тільки найкращі ліцензійні програми та сервіси.
У магазинах Алло представлений широкий асортимент пакетів програмних продуктів під будь-які Ваші запити для наступних пристроїв:
- смартфони та планшети
- ноутбуки і ПК
- телевізори і смарт-приставки
Більше ніяких карток з десятками ключів - всього один ключ на карті, який дає доступ до Вашого персонального кабінету з ретельно підібраним набором ліцензійних програм та онлайн-сервісів.
Ознайомитися з подробицями і придбати продукти можна на сайті (за посиланням) а також в роздрібних магазинах Алло.
Послуга встановлення побутової техніки дозволить Вам отримати максимум задоволення від роботи з новою технікою, використовуючи весь її потенціал. Тепер немає необхідності витрачати час і сили на встановлення та підключення придбаного пристрою. Кваліфіковані технічні фахівці зроблять все за вас.
Можливо, не всі знають, що авторизований сервісний центр може відмовити в наданні гарантійного ремонту, в разі якщо установка техніки була проведена неправильно. Наші фахівці встановлять техніку в зручний для Вас час і день, зроблять це правильно і збережуть гарантійні зобов'язання, а також дадуть гарантію на надані роботи.
Послуга доступна в більш ніж 10 великих населених пунктах України, без додаткової оплати за виїзд (повний перелік населених пунктів вказано на товарі). Для населених пунктів, які відсутні в списку, виїзд фахівця буде платним, з розрахунку 14 грн. за кожен кілометр від межі найближчого населеного пункту з можливістю надання послуги (не більше 30 км).
Придбати послугу встановлення побутової техніки, а також ознайомитися з докладними умовами можна на сайті (за посиланням) або в роздрібних магазинах Алло.
Унікальний продукт, в якому зібрані тільки найкращі ліцензійні програми та сервіси
Для активації через застосунок Алло:
- Увійдіть до застосунку Алло;
- Натисніть «Профіль»;
- Розгорніть «Розділи» і оберіть «Активація ліцензійних ключів»;
- Введіть ваш код активації, або відскануйте QR-код з картки, натиснувши на сканер зверху;
- Оберіть потрібний вам продукт;
- Натисніть «Отримати ключ»;
- Підтвердіть отримання ключа, натиснувши «Отримати ключ»;
- Дивіться інші інструкції для активації отриманих ключів ліцензій.
Якщо у вас немає нашого застосунку відскануйте або натисніть на QR-код:
- Введіть ваш ключ активації у полі;
- Натисніть ;
- Оберіть потрібний вам продукт;
- Натисніть «Отримати ключ»;
- Підтвердіть отримання ключа, натиснувши «Отримати ключ»;
- Дивіться інші інструкції для активації отриманих ключів ліцензій.
Дизайнерські товари з друком зображень - вибери або створи свій дизайн
Для замовлення відскануйте або натисніть на QR-код:
- Оберіть потрібний товар з каталогу або створіть власний дизайн за допомогою конструктору. За бажанням можна скористатися допомогою дизайнера;
- Додайте обраний товар до кошику;
- Перейдіть до кошику, для оформлення покупки;
- Звірте обрані товари та натисніть кнопку «Продовжити»;
- У способі оплати оберіть «По сертифікату (безкоштовна доставка + товар)»;
- У полі, що з’явилося, додайте код, який надійшов у повідомленні і натисніть «Застосувати»;
Якщо у вас декілька кодів, потрібно, по черзі, додати кожен з них. - Заповніть данні для доставки (впишіть ім’я, прізвище, ваш номер телефону. Оберіть область, город та відділення Нової Пошти де вам зручно забрати замовлення);
- За бажанням, можете залишити коментар до замовлення;
- Вирішіть чи потрібно щоб вам передзвонювали для підтвердження замовлення. Якщо ні – поставте галочку у відповідному полі;
- Введіть адресу електронної пошти, щоб відстежити замовлення;
Немає пошти? Введіть [email protected] - Натисніть «Продовжити»;
- Перевірте вказані дані;
- Якщо все вірно натисніть «Підтвердити замовлення».
Багаторівневий захист від різних типів загроз
Для завантаження застосунку відскануйте або натисніть на QR-код:
Обов’язково завантаження з сайту партнера. При завантаженні з Google Play застосунок не активується.
- Після завантаження файлу ESET Mobile Security .APK торкніться завантаженого файлу і виберіть пункт інсталювання. Програма ESET Mobile Security інсталює і запустить майстер із запуску;
- Дотримуйтесь інструкцій майстра із запуску, для першого налаштування додатку;
- Щоб користуватись преміум-функціями продукту ESET Mobile Security, необхідно активувати ESET Mobile Security за допомогою ліцензійного ключа:
- Відкрийте головне меню;
- Натисніть «Оновити» на головному екрані ESET Mobile Security і виберіть «У мене вже є ліцензія»;
- Введіть ваш ліцензійний ключ у це поле і торкніться кнопки «Активувати»;
- Після перевірки ліцензії у вікні програми відображатиметься напис «Активовано»;
- Щоб закрити вікно, торкніться кнопки «Готово».
Для завантаження оберіть потрібний вам продукт:
ESET NOD32 Antivirus:
Завантажити 64-розрядну версію
Завантажити 32-розрядну версію
ESET Internet Security:
Завантажити 64-розрядну версію
Завантажити 32-розрядну версію
- Натисніть «Скористайтеся придбаним ліцензійним ключем»;
- Введіть ваш ліцензійний ключ:
- Важливо стежити за відсутністю помилок;
- Ліцензійний ключ – це унікальний рядок символів у форматі XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX, який використовується для ідентифікації власника ліцензії та її активації;
- Ми рекомендуємо скопіювати ліцензійний ключ із повідомлення про придбання, щоб не помилитися.
Якщо ви вже використовуєте ESET, для подовження ліцензії потрібно:
- Відкрити головне вікно програми;
- Виберіть пункт «Довідка та підтримка»;
- Натисніть «Активувати ліцензію»;
- Введіть свій ліцензійний ключ.
Для завантаження оберіть потрібний вам продукт:
- ESET Cyber Security (активується ключем ESET NOD32);
- ESET Cyber Security Pro (активується ключем ESET Internet Security);
Після встановлення вікно активації продукту з'явиться автоматично.
Щоб відкрити діалогове вікно активації продукту в будь-який час:
- Натисніть піктограму ESET Cyber Security , розташовану в рядку меню macOS (у верхній частині екрана);
- Виберіть пункт «Активація продукту»;
- Введіть ваш ключ активації.
Для завантаження застосунку відскануйте або натисніть на QR-код:
Під час першого відкриття ESET Parental Control for Android вам буде запропоновано налаштувати ESET Parental Control for Android.
Налаштування ESET Parental Control for Android на пристрої дитини:
- Виберіть країну й мову для ESET Parental Control for Android;
- Торкніться пункту «Прийняти»;
- Виберіть, чи будете ви брати участь у програмі підвищення якості програмного забезпечення. Вибране налаштування можна змінити пізніше в параметрах програми. Виберіть, чи бажаєте ви, щоб програма ESET Parental Control for Android надсилала вам повідомлення про акційні знижки й новини про продукт ESET;
- Торкніться кнопки «Далі», щоб підтвердити вибрані налаштування;
- Виберіть «Дитину»;
- Увійдіть в обліковий запис ESET HOME. Якщо у вас немає облікового запису, його потрібно створити.
Використовуйте батьківський акаунт для входу:
- Якщо ви використовуєте ESET Parental Control for Android уперше, вам буде запропоновано вказати PIN-код батьків. Чотиризначний PIN-код використовується для доступу до налаштувань батьківського контролю на пристрої дитини. Тому рекомендуємо використовувати надійний PIN-код;
- Виберіть профіль дитини або створіть новий. Якщо немає жодного профілю дитини, його потрібно створити. Для цього торкніться кнопки +. Уведіть ім’я дитини й виберіть значення в полях Стать, Вік і Дата народження. Дані про вік вашої дитини використовуватимуться для фільтрації неприйнятних програм і веб-сайтів. Можна завантажити фото дитини або аватар. Для цього торкніться піктограми камери й виберіть зображення на пристрої;
- Після завершення натисніть «Зберегти»;
- На наступному екрані з’являться інструкції щодо вмикання відстеження програм. Торкніться кнопки «Далі». Надайте всі дозволи, для коректної роботи програми;
- Натисніть «Увімкнути», щоб завершити налаштування. Батьківський контроль буде ввімкнено;
- Щоб активувати ESET Parental Control for Android безпосередньо на пристрої Android, торкніться меню на головному екрані ESET Parental Control for Android і виберіть пункт «Ліцензія»;
- Натисніть «Ліцензійний ключ»;
- Введіть ваш ключ ліцензії;
- Натисніть «Далі».
Позбався настирливої реклами
Для завантаження застосунку відскануйте або натисніть на QR-код:
- Запустіть завантажений файл і дотримуйтесь інструкцій для встановлення;
- Після встановлення введіть ключ активації у полі.
Якщо ви вже користувалися програмою і вам потрібно продовжити активацію:
- Увійдіть до додатку;
- Перейдіть у налаштування;
- Оберіть пункт «Статус ліцензії»;
- Натисніть «Новий код активації»;
- Введіть у полі ваш код ліцензії.
Для завантаження плагіну перейдіть за посиланням, зі стаціонарного ПК або ноутбуку:
- Натисніть «Додати в Chrome» і встановіть плагін у браузер;
- Натисніть на символ пазла у верхньому правому кутку;
- Оберіть «AWAX»;
- Натисніть «Введіть ключ активації»;
- Введіть ключ активації в полі, що з'явилося;
Втілюй ідеї в реальність
Для активації відскануйте або натисніть на QR-код:
- Увійдіть до свого облікового запису Microsoft, натиснувши «Увійти», або створіть новий обліковий запис – «Створити обліковий запис»;
- У полі введіть ключ активації, який вам надійшов у смс повідомленні, після купівлі продукту;
- Якщо у вас вже завантажене ПЗ, переконайтеся що у ньому зареєстрований аккаунт до якого підв’язана ліцензія. Щоб отримати пакет програм для завантаження перейдіть за посиланням яке з’явиться нижче, або перейдіть за посиланням.
- Увійдіть до свого облікового запису;
- У полі «Програми Office для ПК або комп’ютерів Mac» натисніть «Інсталяція Office»;
- Оберіть мову для ПЗ;
- У полі «Інсталювати», почнеться завантаження файлу для встановлення;
- Запустіть файл для інсталяції програм;
- Виконуйте підказки інсталятора для встановлення програмного забезпечення;
- Авторизуйтеся під своїм обліковим записом для використання всіх можливостей ліцензії.
Якщо ви придбали сімейну підписку Microsoft Office 365, у вас є можливість додати користувачів у свою сім’ю, для цього:
- Перейдіть за посиланням;
- Увійдіть у обліковий запис Microsoft;
- У полі «Microsoft 365 Сімейний» натисніть на «Керування»;
- У полі «Спільний доступ до передплати» натисніть на «Спільний доступ»;
- Оберіть як ви хочете запросити нового користувача: «Створити посилання» або «Запрошення електронною поштою»;
- Якщо ви обрали посилання – відправте створене посилання користувачам, яких хочете додати до сімейної підписки. Їм потрібно перейти за посиланням та підтвердити запрошення;
- Якщо ви обрали запрошення поштою – потрібно ввести електронну пошту користувача, на неї надійде запрошення з посиланням для підтвердження.
Якщо у вас вже встановлений Windows:
- Натисніть «Пуск» → «Параметри»;
- Оберіть «Оновлення та безпека» → «Активація»;
- Натисніть «Змінити ключ продукту»;
- У полі, що з’явилося введіть ключ продукту, який надійшов у смс повідомленні;
- Натисніть «Далі», для активації ключа.
Якщо ви тільки встановлюєте Windows, у момент першого налаштування, з’явиться поле для вводу ключа ліцензії. Введіть код з смс у це поле і продовжіть налаштування операційної системи.
Медіасервіс для тих, хто цінує свободу вибору
Для активації, у застосунку (працює лише на Android), відскануйте або натисніть на QR-код:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.megogo.application- Завантажте додаток.
- Увійдіть до свого облікового запису, або зареєструйте новий.
- Натисніть «Профіль».
- Оберіть пункт «Ввести промокод».
- У полі, що з’явилося, введіть ваш код.
- Натисніть «Використати».
Для активації відскануйте або натисніть на QR-код:
Активація можлива лише у браузерній версії, на сайті партнера
- Увійдіть до свого облікового запису, або зареєструйте новий, для цього:
- У полі введіть свій номер телефону;
- Вирішіть чи хочете ви, щоб ваш обліковий запис запам'ятався на цьому пристрої;
- Натисніть «Отримати код»;
- У відкритому полі введіть чотиризначний код, який надійшов у повідомлення;
- Натисніть «Підтвердити».
- У правому верхньому куту натисніть на значок «Профілю» → «Підключити передплату»;
- У меню з лівої сторони оберіть «Ввести промокод»;
- Введіть у полі ваш код активації;
- Натисніть «Ввести».
Для додавання нового пристрою:
- Зайдіть у застосунок MEGOGO на пристрої, який хочете підключити;
- Оберіть у способі верифікації «Підключити через сайт». Там буде вказано код підключення;
- На сайті MEGOGO натисніть на значок «Профілю» → «Мої пристрої»;
- У полі введіть код підключення, який вказано на пристрої;
- Натисніть «Підключити».
Телеканали та фільми, всюди де є інтернет
- Завантажте застосунок SWEET.TV на ваш пристрій з магазину застосунків (Телевізори LG, Телевізори SAMSUNG, Android SMART-TV або приставки, Смартфони та планшети Android, iPhone та iPad), або використовуйте браузерну версію;
- Після інсталяції застосунку увійдіть до свого облікового запису, або пройдіть реєстрацію і створіть новий;
- Перейдіть до особистого кабінету;
- Оберіть пункт «Промокоди»;
- Введіть ваш промокод у полі, що з'явилося;
- Натисніть «Підключити»;
Щоб додати ще один пристрій:
- Завантажте застосунок SWEET.TV;
- Перевірте, які дані вказані у вашому обліковому записі;
- Увійдіть у обліковий запис на новому пристрої.
Телебачення для всієї родини
- Завантажте застосунок Київстар ТБ, з магазину застосунків на свій пристрій (SmartTV, AndroidTV, смартфони та планшети iOS і Android);
- У меню оберіть «Профіль» → «Увійти»;
- Перейдіть до кошику, для оформлення покупки;
- Увійдіть до свого облікового запису;
- Оберіть пункт «Введення промокоду»;
- Введіть ваш промокод у полі, яке відкрилося;
- Натисніть «Далі».
Дивовижні програми на повсякдень
- Перейдіть за посиланням;
- Введіть код активації;
- Дотримуйтесь інструкцій, щоб увійти у свій обліковий запис MacPaw або створити його якщо у вас його немає. Просто введіть свою електронну адресу, пароль і, якщо це вперше, ім’я;
- Натисніть «Перейти до облікового запису», щоб продовжити активацію програми та керування планом.
- Перейдіть за посиланням;
- Введіть код активації;
- Дотримуйтесь інструкцій, щоб увійти у свій обліковий запис Setapp або створити його якщо у вас його немає. Просто введіть свою електронну адресу, пароль і, якщо це вперше, ім’я;
- Завантаження застосунку Setapp повинно початись автоматично, після завантаження дотримуйтесь інструкції з інсталяції застосунку на ваш Мас.
Техпідтримка 24/7
Виконуй завдання незалежно від формату файлів
Для активації відскануйте або натисніть на QR-код:
- Введіть ваш ключ ліцензії;
- Натисніть «Надіслати»;
- Завантажте застосунок, натиснувши «Завантажити OfficeSuite»;
- Після запуску, активація OfficeSuite буде виконана автоматично;
- Щоб використовувати кросплатформеність підписки на Android та iOS, створіть обліковий запис після активації. Після цього просто увійти, до свого акаунту, у застосунку OfficeSuite на своєму пристрої.
Вчи англійську мову де і коли зручно
Для активації відскануйте або натисніть на QR-код:
- Натисніть «Увійти», у правому верхньому куту;
- Увійдіть до свого облікового запису, або створіть новий;
- У нижній частині сайту натисніть «Активація промокоду»;
- Введіть свій код у поле що з'явилося;
- Натисніть «Підтвердити»;
- Завантажте застосунок «ED Words» на свій мобільний пристрій, з Play Market або App Store;
- Увійдіть до свого облікового запису.
Інформація про страховий продукт "Страхування гаджетів"
Майно на праві володіння, користування і розпорядження та/або можливі збитки чи витрати, для цього продукту майно – мобільна та комп’ютерна техніка (зокрема, але не виключно, телефони, смартфони, планшети, зовнішні акумулятори, зовнішні колонки (звукові, акустичні), ігрові консолі, смарт-годинники, роутери, зарядні станції, телевізори, ноутбуки, монітори для комп’ютера).
- пошкодження (часткова руйнація) або повна загибель майна внаслідок: Пожежі, Вибуху, Стихійних лих, Поломок в результаті перепаду напруги в електромережі, потрапляння рідини в техніку, падіння з висоти та механічних пошкоджень іншими предметами;
- пошкодження (часткова руйнація, розбиття) екрану майна внаслідок падіння з висоти або механічних пошкоджень іншими предметами;
- пошкодження (часткова руйнація) або повна загибель майна внаслідок потрапляння рідини в техніку.
Вартість товару згідно з товарним/касовим чеком.
Розмір страхового тарифу зазначається в Договорі страхування.
Франшиза (безумовна) не застосовується.
Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м.
Севастополь, територій на яких ведуться (велися) бойові дії
або тимчасово окуповані Російською Федерацією, визначені
згідно з офіційним переліком затвердженого компетентним
державним органом України, територій на яких органи визнаної
державної влади України тимчасово не здійснюють або здійснюють
не в повному обсязі свої повноваження, на момент настання
події, що має ознаки страхового випадку).
Мінімальний строк дії договору – 6 місяців.
Винятки зі страхових випадків:
- форс мажорні обставини (зокрема, але не виключно, ядерного
вибуху, радіації або радіоактивного зараження; військових дій,
вторгнення військ, дії іноземного ворога, а також маневрів або
інших військових заходів (незалежно від того, оголошено війну
чи ні), воєнного стану; громадянської війни, терористичних
актів, народних хвилювань усякого роду або страйків;
вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту або знищення
застрахованого майна за розпорядженням існуючого де-юре або
де-факто уряду або будь-якого органу державної влади);
- навмисні дії Страхувальника, його близьких родичів, інших
осіб, допущених до користування застрахованим майном,
спрямовані на настання страхового випадку;
- невиконання, порушення чинних норм і розпоряджень органів
відомчого і державного пожежного нагляду, невжиття заходів для
попередження можливої загибелі або пошкодження застрахованого
майна;
- знос, корозія чи гниття, а також регулярний та постійний
діючий вплив газів, енергії, вологи, пари, кислот, хімічних
елементів, різного типу осаду чи інших шкідливих речовин,
вібрації, шуму;
- дії Страхувальника, його близьких родичів, інших осіб,
допущених до користування застрахованим майном, в стані
алкогольного сп’яніння, під впливом наркотичних чи токсичних
речовин, які призвели до настання страхового випадку;
- впливу на застраховане майно продуктів горіння (диму, сажі,
кіптяви), гарячих газів, високої температури, за умови, що
такий вплив не є наслідком пожежі;
- зникнення застрахованого майна в результаті дій третіх осіб
(наприклад, вчинених шляхом крадіжки, грабежу, розбою;
внаслідок шахрайських дій третіх осіб).
Підстави для відмови у страховій виплаті:
- Страхувальником або його дієздатним близьким родичем вчинені
навмисні дії, спрямовані на настання страхового випадку.
- Страхувальником або його дієздатним близьким родичем вчинено
умисний злочин, що призвів до страхового випадку;
- подання Страхувальником свідомо неправдивої інформації про
об’єкт страхування, ступінь страхового ризику або про факт
настання страхового випадку;
- недотримання Страхувальником термінів надання Заяви про
подію та на виплату або письмового повідомлення про подію без
поважних на це причин, або створював Страховикові перешкоди у
визначенні обставин страхового випадку та розміру збитків;
- Страхувальник отримав повне відшкодування збитку від третіх
осіб;
- Страхувальник навмисно не вжив доступних заходів, щоб
зменшити збитки;
- інші випадки, передбачені законом.
Ліміт відповідальності Страховика за окремим об’єктом страхування встановлюється згідно з чинним законодавством.
Розмір матеріального збитку визначається:
У разі загибелі майна – у розмірі дійсної вартості майна на дату настання страхового випадку. Дійсна вартість майна на дату настання страхового випадку встановлюється в розмірі 50 % від вартості майна згідно з товарним/касовим чеком.
Загибель застрахованого майна означає повне або часткове знищення майна, за якого:
- витрати на відновлення майна перевищують 50 % від вартості майна згідно з товарним/касовим чеком;
- немає можливості для відновлення майна відповідно до нормативної документації виробника майна або висновку Сервісного центру.
У разі пошкодження (часткової руйнації) майна - у розмірі витрат на відновлення, необхідних для відновлення застрахованого майна до стану, у якому воно знаходилося безпосередньо перед настанням страхового випадку.
Умови здійснення страхових виплат.
- Страхова виплата здійснюється на підставі поданої Страхувальником згідно з умовами Договору Заяви про подію та на виплату і Страхового акта, який складається Страховиком.
- Страхова виплата здійснюється тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку та надані Страхувальником усі необхідні документи та/або інформацію, в т. ч. такі, що підтверджують причини та розмір збитку, перелік яких наведено в договорі.
- Страховик складає Страховий акт протягом 10 (десяти) робочих днів, починаючи з моменту отримання Заяви про подію та на виплату та інших документів/інформації. Вказаний строк може збільшуватися відповідно до умов договору.
- При визнанні Страховиком події «страховим випадком» страхова виплата здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з дня складання Страхового акта.
- Рішення про відмову у здійснені страхової виплати приймається Страховиком протягом 10 (десяти) робочих днів, починаючи з моменту отримання Заяви про подію та на виплату та інших документів та/або інформації згідно з умовами договору, та повідомляється Страхувальнику письмово з обґрунтуванням причин відмови не пізніше 5 робочих днів з дня прийняття такого рішення.
Страховик має право прийняти рішення щодо відмови у виплаті страхового відшкодування у разі несвоєчасного повідомлення Страхувальником (особою, визначеною у договорі страхування або законодавством), про настання події, що має ознаки страхового випадку, без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання події, що має ознаки страхового випадку, або розмір заподіяної шкоди (збитків).
Страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.
Знижки та акційні пропозиції за цим страховим продуктом не надаються.