Будь ласка, перевірте товар при отриманні (деталі)

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення на сайті allo.ua ви можете цілодобово.

Ми не будемо вас турбувати і телефонувати вам, якщо ви не бажаєте зв’язку з нами.

Найближчим часом ви отримаєте повідомлення з інформацією по замовленню, або найближчим часом з вами зв’яжеться наш партнер для уточнення даних по замовленню.

З будь-яких питань ви завжди можете зв'язатися з нами за телефоном 0(800)300-100 (безкоштовно) або напишіть нам в чат, ми дуже скоро вам відповімо.

Прийом замовлень здійснюється за телефонами:

Графік роботи контакт-центру компанії АЛЛО

headset picture

з 07:00 до 23:00

Щоденно

Як отримати товар?

1. Самовивіз з магазину Алло (безкоштовно при замовленні від 999 грн).

Наше завдання – спростити шлях покупки до тебе та зробити доставку не лише комфортною, а й вигідною! Оформи замовлення на суму від 999 грн та отримай його з безкоштовною доставкою у найближчий магазин Алло.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з магазину АЛЛО (безкоштовно).
  • Виберіть магазин АЛЛО, у якому вам буде зручно отримати замовлення.
  • Номер замовлення, дата та час його отримання буде зазначено в SMS-повідомленні, сповіщенні у Viber або цю інформацію повідомить оператор контакт-центру. Доставка здійснюється безкоштовно.
  • Заберіть замовлення в магазині, сплативши за нього карткою чи готівкою.
  • Строк резервування - 5 днів, починаючи з запланованої дати видачі.

2. Доставка в квартиру АЛЛО EXPRESS

Замовлений вами товар доставить кур’єр АЛЛО EXPRESS.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Доставка в квартиру АЛЛО EXPRESS.
  • Номер замовлення, дата та час його отримання буде зазначено в SMS-повідомленні, сповіщенні у Viber або цю інформацію повідомить оператор контакт-центру. Доставка здійснюється безкоштовно.
  • Про можливість доставки Доставка в квартиру АЛЛО EXPRESS вказано на сторінці товару.
  • Ви можете сплатити за замовлення платіжною карткою на сайті.
  • Правила АЛЛО EXPRESS
  • Терміни доставки, Тарифи

3. Самовивіз з «Нова пошта»

Отримання товару у відділенні «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з «Нова пошта».
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта», після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • Отримайте посилку в пункті видачі (наявність паспорту чи іншого документа, що підтверджує особу, обов’язкова).
  • Перевірте робочий стан товару на місці.
  • Сплатіть вартість замовлення оператору.

4. Самовивіз з «Meest ПОШТА»

Отримання товару у відділенні «Meest ПОШТА» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з «Meest ПОШТА».
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Meest ПОШТА», після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • Отримайте посилку в пункті видачі (наявність паспорту чи іншого документа, що підтверджує особу, обов’язкова).
  • Перевірте робочий стан товару на місці.
  • Сплатіть вартість замовлення оператору.

5. Доставка «Meest ПОШТА»

Доставка замовлення кур’єром «Meest ПОШТА» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Доставка «Meest ПОШТА».
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Meest ПОШТА», після надходження посилки до вашого населеного пункту з вами зв’яжеться співробітник «Meest ПОШТА» для узгодження термінів доставки.
  • Доставка великогабаритної техніки вагою більше 100 кг здійснюється тільки до під’їзду.
  • Підйом габаритних вантажів сплачується окремо. Про потребу у наданні послуги та її розрахункову вартість інформує магазин при оформленні замовлення.
  • При отриманні перевірте робочий стан товару.
  • Сплатіть вартість замовлення кур’єру.

6. Доставка «Нова пошта»

Доставка замовлення кур’єром «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку АЛЛО чи зателефонувавши (0-800) 300-100.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Доставка «Нова пошта».
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта», після надходження посилки до вашого населеного пункту з вами зв’яжеться співробітник «Нова пошта» для узгодження термінів доставки.
  • Доставка великогабаритної техніки вагою більше 100 кг здійснюється тільки до під’їзду.
  • Підйом габаритних вантажів сплачується окремо. Про потребу у наданні послуги та її розрахункову вартість інформує магазин при оформленні замовлення.
  • При отриманні перевірте робочий стан товару.
  • Сплатіть вартість замовлення кур’єру.

Якщо ліфт не працює, немає електрики або габарити посилки не відповідають розмірам ліфта, послуга «До дверей» можлива за наступними умовами:

  • Для посилок до 30 кг – доставка здійснюється до 5-го поверху.
  • Для посилок понад 30 кг – доставка здійснюється лише до 1-го поверху.

Коли я отримаю товар?

Термін доставки визначається під час замовлення на сайті, але може залежати від графіка доставки в ваш регіон компанії «Нова пошта», «Meest ПОШТА».

Якщо ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком, то термін доставки може відрізнятися від вказаних на сайті, про даний термін ви можете дізнатися у нашого менеджера в момент оформлення замовлення.

nova poshta
meest

Скільки коштує доставка?

Доставка товарів по Україні в магазини АЛЛО здійснюється безкоштовно при замовленні від 999 грн!
При виборі інших способів доставки вартість доставки вказується під час оформлення замовлення.
Переконливе прохання перевіряти комплектність і цілісність товару в момент отримання замовлення.

Також для великогабаритної техніки ви можете замовити додаткові послуги: «Підйом товару на поверх» (вартість вказується під час оформлення замовлення).

Важливо! Холодильники Side-by-side і вся великогабаритна техніка вагою понад 100 кг доставляється тільки до під'їзду.

* Доставка великої побутової техніки: холодильників, морозильних камер, пральних машин, вбудованих посудомийних машин, окремо розташованих посудомийних машин і плит здійснюється по всій Україні на відділення компанії "Нова пошта" за ціною 100 грн, адресна доставка - 140 грн.

Увага! Безкоштовно в роздрібні магазини АЛЛО доставляються товари, на сторінці яких присутній графічний інформер про безкоштовну доставку в роздрібні магазини АЛЛО. Детальну інформацію про товар, який доставляється в роздрібні магазини АЛЛО, можна уточнити, зателефонувавши за номером гарячої лінії 0-800-300-100 або при оформленні замовлення.

Якими способами можна оплатити товар?

  • Безготівкова оплата
  • Готівкова оплата
  • Платіжними картами Visa і MasterCard

Перевірка відправлень

Одержувач при отриманні Відправлення має підписати Експрес-накладну. Проставленням підпису на Експрес-накладній Одержувач підтверджує, що:

  • Відправлення отримане ним в належному стані, вміст відправлення відповідає якісним та кількісним характеристикам, в повній комплектації;
  • Відправлення оглянуте Одержувачем та відсутні будь-які пошкодження пакування та вмісту відправлення, а також сліди розпакування;
  • Одержувач ознайомлений з правом пред’явлення будь-яких претензій до Виконавця щодо Відправлення до моменту його отримання, а також ознайомлений із можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця в порядку, передбаченому Публічним договором.

Будь ласка, ознайомтесь с Умовами використання сайту (Угода користувача)

Категорія товарів Час перевірки Спосіб перевірки
Мобільні телефони 3-5 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень. При тестуванні телефону захисна плівка з дисплея не знімається.
Ноутбуки 5-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Телевізори 10 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Фото/відео техніка 3-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Кондиціонери, водонагрівачі та обігрівачі 2-3 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Дрібна техніка 3-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.

При виникненні додаткових питань з приводу огляду відправлень – звертайтесь за номером гарячої лінії 0800300100 або в чат.