У Китаї стартували продажі першого автомобіля від Xiaomi — електрокара SU7.
Попередні замовлення на автомобіль почали приймати у 29 містах Піднебесної. На момент запуску доступні дві версії автомобіля: стандартна і версія Max. Версія Max додає такі функції, як два двигуни, пневматична підвіска, лідар, активний спойлер, двері з доводчиками, проекційний дисплей. Пізніше можуть бути додані версії Pro і Pro+ — щось середнє між базовою версією і Max.
Базова версія із заднім приводом, потужністю 299 кінських сил, розгоном до 100 км/год за 5,28 секунди, максимальною швидкістю 210 км/год і запасом ходу близько 668 км коштує $31 тис.
SU7 Max з повним приводом, потужністю 673 кінські сили, розгоном до 100 км/год за 2,78 секунди, максимальною швидкістю 264 км/год і запасом ходу до 800 км обійдеться у $45 тис.
Габарити авто становлять 4997 × 1963 × 1455 мм. Автомобіль оснащений 16,1-дюймовим центральним екраном управління роздільною здатністю 3K і 7,1-дюймовою панеллю приладів. Пасажирам на задніх сидіннях також доступні два додаткові екрани. Система Pilot ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) від Xiaomi об'єднує передові технології, які забезпечують різні можливості автономного водіння, включно з керуванням по шосе, самостійним паркуванням і викликом автомобіля, коли він може сам виїхати з паркувального місця.
Xiaomi повідомила про те, що лише через 27 хвилин після прем'єри обсяг замовлень електроседана Xiaomi SU7 сягнув позначки в 50 тис. одиниць.
Проехал с мая месяца 8000 км. За это время выявлены недостатки, штатный дворник мал, при езде в дождь пригодится сгибаться, привод дворника при установке большего размера щётки ведёт себя непредсказуемо, может вылетать за пределы стекла, или оставаться на нем. Задние тормоза пищат после первой тысячи км. Диск стал весмеркой, развала, с хождение никогда не было. Но регулируется, делал сам, специалистов не нашлось. Шплинт фиксирующий гайку на передней подвеске дважды вылктал, один раз удалось вернуть. В холодное время года в ней очень холодно. Печьку включить нельзя, потребление печки 10А за два часа съест заряд батарии. Дует отовсюду при боковом ветре с двери, из переключателей рулевой колонки из самой рулевой колонки, особенно в ногу на педали. Руки и ноги мёрзнут. Уплотнитель двери пропускает с первого дождика, в мороз механизм электрозамка может заклинить, и открыть её будет не реально. Никаким способом. Только выламывать. Мне повезло, одна дверь не закрывалась, вторая не открывалась. Фары не все герметичны, пользы от них в городе никакой. Встречные слепят ехать нужно на ощупь. Мотор порадовал, на самом деле 3кВт. Оказался. Написано 2.а в остальном удобно, особенно по затратам на содержание. Все ремонты выполнял сам. Замена масла после 2500 та ещё история. Пришлось вносить изменения в конструкцию.
Однією з головних переваг електрокара Xiaomi є дизайн у європейському стилі. Я думаю багато хто міг побачити у цьому дизайні посилання на Tesla і Porsche. Електрокар привертає увагу своєю витонченою матричною оптикою, рельєфними колісними арками та стильними колісними дисками.В оформленні салону SU7 домінує екошкіра та пластик. Матеріали якісні та приємні на дотик. Всі елементи та деталі відмінно підігнані, не люфтять і не риплять. Посадка на першому ряду ближча до спортивної, а диван на другому ряду досить комфортний. Можна посадити трьох пасажирів та їм вистачить місця. Приємним бонусом буде великий панорамний дах. В цілому це гідний автомобіль, на який варто звернути увагу)
Автомобіль Xiaomi SU-7, це мрія кожної дівчини чи жінки...
Дизайн фантастичний, передові технології та сумісність з Аndroid Auto...
Впевнена, що на дорогах України ці авто вже скоро з'являться завдяки компанії АЛЛО...
Було б добре, що б АЛЛО у великих містах відкрила власні шоуруми для презентації та продажу даних авто від бренду Xiaomi
я убедился, скорость соответствует заявленной от производителя - 45 км/ч, а с легкой горки - 48км/ч, народ в ютубе говорит, что после установки года через два литиевых батарей, она повышается до 60 км/ч
Человек с ростом 180 см.в жизни не сможет в нем ездить. Педальный блок очевидно для карлика... Как минимум это опасно с т очки зрения безопасности, педали на согнутых ногах - это шедевр!
Відгуки
У Китаї стартували продажі першого автомобіля від Xiaomi — електрокара SU7. Попередні замовлення на автомобіль почали приймати у 29 містах Піднебесної. На момент запуску доступні дві версії автомобіля: стандартна і версія Max. Версія Max додає такі функції, як два двигуни, пневматична підвіска, лідар, активний спойлер, двері з доводчиками, проекційний дисплей. Пізніше можуть бути додані версії Pro і Pro+ — щось середнє між базовою версією і Max. Базова версія із заднім приводом, потужністю 299 кінських сил, розгоном до 100 км/год за 5,28 секунди, максимальною швидкістю 210 км/год і запасом ходу близько 668 км коштує $31 тис. SU7 Max з повним приводом, потужністю 673 кінські сили, розгоном до 100 км/год за 2,78 секунди, максимальною швидкістю 264 км/год і запасом ходу до 800 км обійдеться у $45 тис. Габарити авто становлять 4997 × 1963 × 1455 мм. Автомобіль оснащений 16,1-дюймовим центральним екраном управління роздільною здатністю 3K і 7,1-дюймовою панеллю приладів. Пасажирам на задніх сидіннях також доступні два додаткові екрани. Система Pilot ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) від Xiaomi об'єднує передові технології, які забезпечують різні можливості автономного водіння, включно з керуванням по шосе, самостійним паркуванням і викликом автомобіля, коли він може сам виїхати з паркувального місця. Xiaomi повідомила про те, що лише через 27 хвилин після прем'єри обсяг замовлень електроседана Xiaomi SU7 сягнув позначки в 50 тис. одиниць.
Проехал с мая месяца 8000 км. За это время выявлены недостатки, штатный дворник мал, при езде в дождь пригодится сгибаться, привод дворника при установке большего размера щётки ведёт себя непредсказуемо, может вылетать за пределы стекла, или оставаться на нем. Задние тормоза пищат после первой тысячи км. Диск стал весмеркой, развала, с хождение никогда не было. Но регулируется, делал сам, специалистов не нашлось. Шплинт фиксирующий гайку на передней подвеске дважды вылктал, один раз удалось вернуть. В холодное время года в ней очень холодно. Печьку включить нельзя, потребление печки 10А за два часа съест заряд батарии. Дует отовсюду при боковом ветре с двери, из переключателей рулевой колонки из самой рулевой колонки, особенно в ногу на педали. Руки и ноги мёрзнут. Уплотнитель двери пропускает с первого дождика, в мороз механизм электрозамка может заклинить, и открыть её будет не реально. Никаким способом. Только выламывать. Мне повезло, одна дверь не закрывалась, вторая не открывалась. Фары не все герметичны, пользы от них в городе никакой. Встречные слепят ехать нужно на ощупь. Мотор порадовал, на самом деле 3кВт. Оказался. Написано 2.а в остальном удобно, особенно по затратам на содержание. Все ремонты выполнял сам. Замена масла после 2500 та ещё история. Пришлось вносить изменения в конструкцию.
Однією з головних переваг електрокара Xiaomi є дизайн у європейському стилі. Я думаю багато хто міг побачити у цьому дизайні посилання на Tesla і Porsche. Електрокар привертає увагу своєю витонченою матричною оптикою, рельєфними колісними арками та стильними колісними дисками.В оформленні салону SU7 домінує екошкіра та пластик. Матеріали якісні та приємні на дотик. Всі елементи та деталі відмінно підігнані, не люфтять і не риплять. Посадка на першому ряду ближча до спортивної, а диван на другому ряду досить комфортний. Можна посадити трьох пасажирів та їм вистачить місця. Приємним бонусом буде великий панорамний дах. В цілому це гідний автомобіль, на який варто звернути увагу)
Автомобіль Xiaomi SU-7, це мрія кожної дівчини чи жінки... Дизайн фантастичний, передові технології та сумісність з Аndroid Auto... Впевнена, що на дорогах України ці авто вже скоро з'являться завдяки компанії АЛЛО... Було б добре, що б АЛЛО у великих містах відкрила власні шоуруми для презентації та продажу даних авто від бренду Xiaomi
я убедился, скорость соответствует заявленной от производителя - 45 км/ч, а с легкой горки - 48км/ч, народ в ютубе говорит, что после установки года через два литиевых батарей, она повышается до 60 км/ч
Человек с ростом 180 см.в жизни не сможет в нем ездить. Педальный блок очевидно для карлика... Как минимум это опасно с т очки зрения безопасности, педали на согнутых ногах - это шедевр!